Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

30 års firande!

Publicerad 2018-09-18 18:02:28 i Allmänt,

I helgen var det dags att fira med mitt gamla gymnasiegäng att vi alla fyllt 30 år! Jag började dagen med att mysa med Boomer, ett mördarpass på gymmet i form av cirkelträning och sen kom Martina förbi innan vi åkte in till stan. Vi började med att köra ett Scherlok escape room 😊 Väldigt kul, dock sprang vi runt som fem yra hönor innan vi började samarbeta med varndra 😂 Men vi klarade det på 45 min, vilket ändå får tyckas som bra! Det var väldigt kul iallafall och lite frustrerande...
Därefter en drink/kaffe innan vi gick till Smak för en väldigt trevlig middag! Vällagad och goda smårätter där jag tog sju olika och allt var fantastiskt gott! Där avhandlades mycket skitsnack då vi alla inte har setts, bara vi på ca 4 år... Mycket har ju hänt sen dess!
När vi var mätta och glada gick vi vidare till en bar inne i stan, de spelade lagom hög musik, gjorde goda drinkar och vi kunde sitta och prata - perfekt! Kvällen blev ganska tidig då jag och Martina var hemma strax innan kl 23!

Söndag morgon blev tidig då jag skulle vara kl 10 i Örebro på scoutmöte. Plockade upp Roger i Eskilstuna påvägen då det alltid är trevligare att samåka! Vi körde vårat första avslutningsmöte för DUST, vi gick igenom delar av utvärderingarna och kan hittills vara väldigt nöjda! Nu är det lite kvar att göra innan vi kan avsluta det i november! 
Tillbaka i Eskilstuna passade jag på att träffa Helene och Adam ock deras fina lilla tjej. Väldigt mysigt med fika och te, nästan som förr 😘 
Därefter hem till Martina för att hämta Thomas busskort som hon hade fått med sig innan jag landade hemma hos mamma strax efter kl 20 och 40 mil senare... Jag fick mat och lite vin och det fick avsluta en bra helg! 










Kommentarer

Postat av: Heléne

Publicerad 2018-09-19 22:06:54

Så himla mysigt😊❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela