Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Estlandsresa

Publicerad 2018-11-16 08:31:54 i Allmänt,

Det var så längesen jag var i huset i Estland. Så nu var det äntligen dags att åka dit igen! Jag, pappa och Linnéa åkte över från onsdag till söndag. Sista natten spenderade vi i Tallinn så vi han uppleva den staden ordentligt, det finns så mycket att titta på!! Och väldigt många mysiga gränder att strosa runt i 😊 Jag var väldigt nöjd med boendet jag hittade, 393 kr/rum och person, mitt inne i centrum! Rummen var ganska små men fräscha och det ingick frukost!
Innan dess hade vi mest varit i stugan förutom en tur in till Haapsalu 😊 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela