Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Att kasta mat

Publicerad 2018-06-19 08:35:04 i Allmänt,

Jag gillar inte att kasta mat. Inte alls! Så vi försöker ta reda på så mycket mat som möjligt! Så vad gör man då av de goda citronerna som blivit kvar av flädersaften?? Tidigare har jag gjort marmelad men det har vi kvar av i kylen. Så detta år blev det en fläder ock citronkladdkaka!! Väldigt god! Får nog bli en tradition tror jag 😍

Jag gjorde ju även en sats med fläder, grape och lime! Resterna av den blev en somrig drink 🍹 Väldigt god den också med tequila, fläder, grape och tonic! Synd bara att jag inte har fler rester kvar av flädersaften...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela