Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Att stänga en dörr...

Publicerad 2018-04-15 18:09:24 i Allmänt,

Idag har jag gjort min sista dag på Wäsby Optik. Känns väldigt konstigt... I 5,5 år har jag tagit pendeln till Väsby och jobbat. Jag har lärt känna människorna, stället och ffa centrumet där jag jobbat. Jag har trivts otroligt bra för det mesta. Jag har haft fantastiska arbetskollegor som jag kommer att sakna. Jag kommer även sakna sättet att jobba på, friheten. För är det något jag har fått på Wäsby Optik så är det frihet, även om jag jobbat jämt, 7 dagar i veckan och många röda dagar. Jag är väldigt glad att ni trodde på mig och att jag fick prova att vara chef ett tag.
Tack! 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela