Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Fram och tillbaka

Publicerad 2017-07-20 09:44:57 i Allmänt,

Nu händer det mycket och jag är så glad över vår bil! Utan den hade denna tid varit mycket krångligare. 

I fredags var vi på en mycket rolig middag hor Ericsson och Linn. Men det blev lite mycket alkohol så helgen blev inte riktigt som vi tänkt oss... Lördagen spenderades i sängen typ hela dagen och på kvällen lyckades jag baka muffins och tillslut ta mig hemhem till pappa. Thomas var fortfarande däckad så jag fick åka hem själv. Det blev middag på bryggan och vi njöt av solen in i det sista. 
Söndag bestod av att sy upp min brudklänning som nu passar bättre 😊 -2 kg gör skillnad! Och sen kom Sofia över innan vi skulle på baby shower för Martina 😊 Det blev en tillställning med skratt och mycket mat och det var kul att träffa Martina och hennes vänner igen! 
Hemma hos mamma så testades klänningen innan jag for hemåt, tvingade Thomas till Hemköp och vi möttes där för att handla lite. 
I måndags efter jobbet tog vi bilen till Strep, hon fyllde år och hade öppet hus. Vi var de enda gästerna på kvällen och det var väldigt lyxigt att få träffa sin vän ensam när vi hade förväntat oss lite mer folk där! Vi fick smörgåstårta och brownie 😊 Vi satt på balkongen och njöt av solen och innan vi åkte hem gick vi en sväng med Kadish i parken. 
Tisdag och lugn tråkig dag på jobbet. Jag smet en timme tidigare för att åka hem till pappa! Så Flen igen. Lugn kväll och sen igår hände det mer grejer! 
Först frukost med pappas sambo på altanen, därefter fika med Gustav och hans barn på Kvarnen - älskar det stället! Därefter till Katrineholm i ilfart för att få testa smink och hår inför bröllopet. Nu blev det bara håret men vi har en plan för allt 😊 Det känns väldigt bra och jag kommer bli så fin! Träffade Martina vid halv tre - äntligen! Vi har försökt träffats i ett halvår och nu fick vi till det! Fick mysa med hennes son Oskar en lite stund 😍 
Sen hem till mamma för middag och en lugn stund i solen på altan. Solen värmde så mycket att jag var tvungen att bada. Skönare i vattnet än jag trodde och första doppet för i år är avklarat 😊 Därefter bilen till Stockholm igen och var hemma vid 21,30... Mycket bilåkande. Många bra saker. 
Här kommer lite blandade bilder från de senaste dagarna 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela