Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Ledig dag

Publicerad 2017-01-18 09:27:35 i Allmänt,

Igår var det dags för besiktning av Blå faran. Jag gjorde det bästa för att se trevligt ut och tog på mig u ringad tröja och ingen förlovningsring för att hjälpa den på traven... 


Jag satt där och väntade medan killen bankade och tittade och jag hoppades att det inte skulle gå hål i karossen så mycket som han bankade... Men det blev flera hål och min lilla Blå fara började mer och mer likna en bil ängel där den stod upphissad och med dörren öppen... En lista med 7 saker att åtgärda så ska se vad vi kan göra men det lutar åt att den ska få åka till skroten... 


Därefter var det dags för mer fjällen förberedelser, städ av lägenheten och lite annat fixande. Kände mig på bak humör så det blev både bröd och kakor till fjällen ;) Tror inte vi kommer gå hungriga iallafall! Och sen en stor låda med blandad alkohol ;) Nu är packningen klar och ikväll ska vi handla mat och sova hos Allisons för att kunna åka kl 5 imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela