Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, VĂ€nner, KĂ€rlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, GlĂ€dje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Ledig dag

Publicerad 2017-04-12 09:40:14 i AllmÀnt,

Ledig dag igĂ„r 😊 Alltid lika trevligt och lika mĂ„nga saker inplanerade... Jag började med att vika tvĂ€rt berget som alltid blir nĂ€r vi har tvĂ€ttat. DĂ€refter storstĂ€dning med min nya fantastiska snabeldrake, den Ă€r asbra! Och sĂ„ skura golvet pĂ„ det! Jag slĂ€ngde ihop en lammfĂ€rspaj för att ha till middag och efter lite lunch i magen bar det av till gymmet. En timme med PT och jag har fĂ„tt en ordentlig genomgĂ„ng och nytt schema 😊 KĂ€nns bra att komma igĂ„ng ordentligt! 

DĂ€refter kasta mig genom duschen för att möta Thomas nĂ€r han slutade jobbet. Vi skulle ge oss ut pĂ„ biljakt och förhoppningsvis köpa en bil. Men de 4 vi hade spanat in oss pĂ„ var sĂ„lda och efter 3 bilfirmor, 1 provkörning och 3 privsittningar var vi lite klokare men ingen bil rikare. SĂ„ vi Ă„kte vidare hem till Fritz och Daniela för middag och lite bebis mys 😊 DĂ€refter fick Marias bil Ă„ka genom biltvĂ€tten innan vi sjönk ner i soffan med varsin kopp te 😊 
Idag upp tidigt för att bestiga bilen - felfri och nu pĂ„ en förenad pendel pĂ„vĂ€g till jobbet! 
SkĂ€rtorsdag imorgon och sen lite PĂ„skledigt! 

Jag har pĂ„skpysselat lite, gjort gipsĂ€gg och ljusstakar som jag sedan mĂ„lat 😊 VĂ€ldigt nöjd med etta pyssel som verkligen ser ut som riktiga Ă€gg! 🐣

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela