Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Träningsdags

Publicerad 2016-04-20 09:15:16 i

Nu ska det äntligen bli träna av. Jag hoppas innerligt att jag slipper halsont på ett bra tag nu då det känns som att jag har varit rosslig i halsen nästan hela våren... Men nu har jag känt mig bra i några dagar, peppar peppar... Både igår och idag har jag varit uppe och tränat innan jobbet :) Igår promenad i regn och idag i sol! Därefter lite styrkeövningar hemma. Har träningsvärk idag och lär ha ännu mer imorgon... Jag plågade mig med utfall idag... Jag har saknat träningen, jag gillar att träna på morgonen för jag kommer igång på ett väldigt bra sätt då :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela