Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Vardagen

Publicerad 2015-03-26 09:18:40 i

Tisdags blev en lång dag på jobbet men väldigt kul! Kom iväg sent och hamnade i ett pendeltågskaos!! Jag väntade 30 min, åkte en bit, gav upp och tog en taxi hem!! Åkte med 020 och världens trevligaste chaufför. Han ringde och bekräftade att han var påväg, han förklarade hur sl:s resegaranti fungerar (han var tågvärd egentligen) och han erbjöd mig att ladda telefonen! Dessutom körde han mycket bra! 
I onsdags tog jag bilen, Blåfaran kan man alltid lite på :) Lite kö men jag hade tid så vad gör väll det?? Passade på att storhandla påväg hem, perfekt att ha bilen! Nu har vi basvaror för ett bra tag framöver :) 
Idag vågade jag mig på pendeln igen, än sålänge utan komplikationer, Vi får se hur det går... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela