Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Ledig dag med frivilligt jobb

Publicerad 2014-11-28 18:51:46 i

Igår var jag ledig, passar på att luncha med Carro, hälsa på Björn en snabbis och gå en sväng på stan utan att köpa något... Eller ja, utan att köpa det jag skulle iallafall :-P 
Jag blev akut hungrig och fick inköpta en bulle och smoothie, det var väldigt gott! Satt med näsan i min bok så att jag höll på missa att gå av vid jobbet. För jag jobbade igår, för att jag ville, på min lediga dag! Var på jobbet vid 18 tiden, gick några ärenden fick kvällsmat och sen kl 20 öppnade centrum portar igen för Tomtenatta, fina erbjudanden i hela centrum fram till kl 23! Vi hade mycket att göra och det är alltid kul att jobba när det händer något extra! Så en sen kväll igår, håller på att somna på pendeln påväg hem nu... Är lite tur att kvällens planer fick flyttas på för jag är något grymt trött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela