Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Ledig dag

Publicerad 2014-03-27 09:18:16 i Allmänt,

Igår på fm gjorde jag det som på något sätt hör till när jag blir lite ledig dvs städa... Så med disken diskad, tvättmaskinen igång och dammsugaren i högsta hugg blev lägenheten fin! Jag skulle träna men med halsont får träningen vänta... Suck!

Därefter åkte jag till Thomas för att äta lunch tillsammans :) Mycket trevligt och vi fick sällskap av två av hans kollegor. Därefter bar det av mot IKEA med Maria! Så jag har gjort min riktiga bilpremiär nu i Stockholm, gick riktigt bra att köra med Maria som guide! Nu ska jag bara försöka köra mer bil så jag blir säkrare, jag har egentligen inget problem med att köra utan med alla andra bilar runtomkring... Det finna ju inte så många bilar i Flen :P

Efter turen på IKEA så blev det fika med en munk från konditoriet i Marias soffa! Så perfekt lugn eftermiddag i Marias soffa! Biljetter till Sthlm fields är nu bokade :)

Hemma ganska tidigt för en lugn kväll! Väldigt bra slut på en härlig ledig dag! Nu önskar jag bara att halsontet går över så jag får träna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela