Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Snart semester

Publicerad 2014-07-28 09:31:14 i Allmänt,

Tre dagar kvar på jobbet innan 2,5 veckor semester :) Jag längtar, snart är det min tur att vara ledig! Men mycket ska hinnas med innan dess, det mesta scoutrelaterat och mycket småfix innan vi lämnar Sthlm på onsdag kväll. Idag kommer Emma till mig för spakväll :) Jag har tränar nu på morgonen innan jobbet och nu sitter jag på ett sent pendeltåg... Suck, dessa tåg, det har varit något varje dag nu...



Hittade dessa på min morgonrunda :) Tänkte att de passade väldigt bra på vårat bord!

Kommentarer

Postat av: Thomas Karlsson

Publicerad 2014-07-29 08:50:23

Så viktiga va jag å Philip... inte ens omnämnde! även fast vi var med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela