Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Före och Efter

Publicerad 2013-11-08 08:43:03 i Allmänt,

Mitt liv har varit lite uppdelat i två ett tag. Det har varit full planering för saker Före min kommande drömresa. Sen har dethär med Efter resan kommit lite i bakkant. Det fanns ingen plantering eller särskilda mål till för ett tag sen. Nu kan jag nästan längta hem till att få starta mitt liv efter resan med min fina sambo! Och jag har ju inte ens åkt... Men kan se fram emot att "när jag kommer hem då..."! Känns riktigt bra!
På söndag ger jag mig iväg till mitt drömresmål och sen börjar mitt "nya" liv! :)

Nu påväg på pendeln mot mitt jobb, sista dagen på ett tag nu... Ikväll fest med fina vänner :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela