Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Beslut

Publicerad 2012-11-28 21:58:14 i Allmänt,

Äntligen har jag tagit ett beslut om helgen, känns himlans skönt att veta vad jag ska göra och det känns som helt rätt beslut och det kommer att bli kul! Jag kommer att spela Laserdome med Södermanlands utmanare i Norrköping hela lördag kväll :) Kan bara bli kul! 
 
Imorgon har vi Tomtenatta på jobbet dvs öppet mellan 20-23, det ska bli spännande och kul! Artister som uppträder och massa bra erbjudanden! 
 
Nu ska jag ta och fixa lite i min lägenhet här, för jag har sån energi! 
 
Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela