Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Väntan...

Publicerad 2012-05-29 20:45:27 i Allmänt,

Oj, vilken dag det var på jobbet idag! Eftermiddagen försvann i ett nafs och jag undra om jag fick allt gjort på rätt sätt... Det är bara att hoppas! Rörigt värre var de ett tag iallafall!
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå, om en stund ska jag ringa ett scoutsamtal för att tätt följt ha skypmöte med scoutordföranden i min region. Snart är scoutingen slut för den här terminen. Lite med blandande känslor men det ska bli skönt att inte ha mins 5 scoutmail om dagen att svara på :P
Hajk i helgen - Jag är laddad! Jag har fått den bästa uppgiften enligt mig själv nämligen att vandra efter alla och se till så att de mår br aute i spåret :) Passar mig utmärkt!
Så bara 5 min kvar innan jag kan göra mitt första samtal :) Sen ska jag ta kväll, undra vad jag ska hitta på! Solen och värmen (även om det är lite kallare idag) för så mycket energi med sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela