Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Vilken dag!

Publicerad 2012-02-28 22:48:19 i Allmänt,

Vi har haft mycket att göra på jobbet idag och det var riktigt kul :) Relativt många undersökninger och vi har sålt bra med glasögon! Slå det kära kollegor imorgon när vi får åka på kurs ;) Vi var 3 st som jobbad eidag och tempot var högt! Vi gjorde dessutom allt efter alla riktlinjer som vi har! Så alla rätt till oss - Tack kära kollegor för en kul dag! Fler dagar som denna vill vi ha!

Imorgon åker vi på kurs :) Så jag har packat passet, läst igenom min analys och är redo för en dag i Örebro! Det är egentligen ganska så sjukt. Jag svarade på 35 olika påståenden med ord som jag skrev passsade mig bäst och sämst. Får ut en analys som stämmer nästan på pricken om hur jag är.
Efter jobbet då: Tvättat, burit upp saker på vinden, storhandlat, lagat 5 st matlådor, kollat tv, betalat de sista räkningarna och förberätt mig inför morgondagen. Är helt slut nu och ska snart krypa ner i sängen!
Har hämtat ut mina verklighetsflyckt idag så nu kan jag åka på semstester ;) Carin, jag är redo nu, kan vi åka på torsdag istället?
"Du intresserad dig gärna för personliga saker och har förståelse för andra. Du motiveras av sociala kontakter och uppskattar andras stöd och gillande. Känslor är det som styr mycket av dina kontakter med andra och du har en mycket god kommumikationsförmåga. Du kan inte bara förmedla ditt budskap utan ochkså lyssan på andras åsikter. Du har otfast ett säkert uppträdande och är samtidigt varm och vänlig mot din omgivning. Din obesvärade stil och äkta intresse för andras tankar och känslor gör att de gärna vänder sig till dig för råd och stöd" - Ur min personlighetsanalys
Och det är på pricken såhär jag känner, bara att jag har lite svårt att förklara det själv... Men det stämmer, sjukt bra:
"Du har inte något större behov av att vara den som bestämmer och har lätt att smälta in i olika miljöer. Om en sak inte är viktig för dig föredrar du att acceptera givna förhållanden hellre än att ta strid"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela