Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Två händelser

Publicerad 2012-12-30 21:06:21 i Allmänt,

Idag på jobbet frågade en kund var jag hade köpt mitt hårspänne - hon tyckte det var snyggt och ville köpa ett likadant :) 
Jag missade en timme på jobbet och trodde klockan var mindre än den var men helt plötsligt skulle vi stänga om 5 minuter, helt otroligt, det brukar ju alltid vara tvärtom :) Jag skyller allt på den v'ldigt trevliga kunden som jag hade i slutet av dagen! 
När jag åkte hem så frågade en dam mig om jag var snäll så att hon vågade sitta bredvid mig på pendeln... Och sen visade hon sin gamla mobil när hon såg att jag hade en nyare och påtalade att hon var gammal... Förstod inte riktigt vad hon ville ha sagt med det men som vi alla vet finns det människor till allt! 
 
Nu har jag två dagar ledigt och ska fira in det nya året :) Kommer att bli väldigt bra men kanske inte riktigt som planerat... Sen börjar ett nytt bättre år :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela