Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Bättre dag

Publicerad 2011-03-30 21:42:30 i Allmänt,

Idag har det varit en bättre dag! Ser ljuset så detta ska nog gå bra!
Snälla kunder har jag haft idag och en väldigt sur man. Är lite fachinerad över att han var så sjukt sur och elak. Han var riktigt elak när jag försökte hjälpa hans fru så mycket som det bara gick. Skitstövel! Det är väll inte mitt fel att hans fru har gråstarr och inte ser? 

Men solen har lyst och jag tog en lång och varm prumenad på lunchen :)
Efter jobbet har jag fått mycket gjort. Gick på konstutställning eller ja, någon har satt upp en konstutställning påväg hem till mig, mycket passande. Den handlade om naturen och miljöförstöring, intressant!

Har bakat paj :) Den blev riktigt god! Har till och med gjort en sallad till den (kors i taket)! 
Har fyllt i alla förberedelser till medarbetessamtalet imorgon. 
Har kollat mer flyg till Paris (ingen framgång tyvärr men det käns ändå ljusare). 

Nu blir det te och lite mer fixande! 

 
Önskar att hitta ett bra flyg nuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela