Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Ingen återvändo

Publicerad 2011-08-30 23:18:07 i Allmänt,

Nu är det nog bara att inse. Hösten är här! Det är kallt ute, höstkläder i alla butiker och folk går med jackor på stan. Har bytt snadaler mot stövlar, linnen mot jackor och solglasögonen är undanstoppade... Jag känner mig lite besviken, sommaren har gått på tok för snabbt. Nu är det höst med jobb och scouting! Sådär som det är i mitt liv. Nära och kära får givetvis mycket plats också! Men hösten gjorde sig lite extra påtalad idag då jag var på det första DS mötet för ihöst. Mycket att göra kan jag lova!

På återseende, nu ska jag sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela