Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

och flytten fortsätter...

Publicerad 2010-10-29 22:24:59 i Allmänt,

Idga har jag bruit och packat upp en massa kartonger... Kanske inte jättekul, men väldigt uttröttande! Var helt slut på lunchen och satte mig i våran gamla lokal och bara satt, stirrade ut i tomma intet och bara var. Men nu har en riktigt fin butik börjat växa fram :) Ska bli spännande att öppna på måndag. Ska dit en stund imorgon också och jobba lite. 

Efter allt flyttande var vi ute och åt med jobbet. Väldigt god mat var det :) Men alla var väldigt trötta så det var lite segt, aja, några gyllene tillfällen blev det allt :) 

Nu sitter jag här och är lite ledsen över att jag faktiskt helt har missat att det är Haloween den här helgen. Jag som ville gå på fest då, har till och med köpt klänning och allt :( Men jag får väll använda den en annan gång... 

Har iallafall en väldigt god driunk vid min sida. Varm choklad med vispgrädde och mintu :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela