Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Vecka 2 som optiker

Publicerad 2010-06-24 22:33:59 i Allmänt,

Jag avslutade min vecka med att bryta av en sadelarm och att se ett sådant rött öga att jag inte kunde avgöra om linsen var inbakad i det röda eller om kunden hade fått ur linsen ur ögat! Tur att man har kollegor då!
Vi har semestertider hos oss, det märks! Väldigt mycket att göra, så jag får komma in i det hela den hårda vägen...

Midsommar ska firas hemhemma och hos Johan! Det blir bad, grill och trevliga vänner! Hinner nog med lite loppisfix också hoppas jag :)

Jag har handlat smultronplantor idag :) De ska jag plantera på min balkong och sen njuta av dem!

Så trevlig midsommar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela