Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

4 dagar ledigt :)

Publicerad 2010-12-17 22:19:17 i Allmänt,

För precis en vecka sen åkte jag hem till familjen. Pappa fyllde år och han skulle firas. På fredagen avnjöts en god middag i Värskäl med pappas bröder och far.


På lördagen skulle det ut och jagas, själv nöjde jag mig med en prumenad och sen åkte jag på distriksstyrelsemöte i Hanlunda. Camilla som bor där har ett fantastiskt hus, man blir förvånad av varje rum och jag är sjukt imponerad. Aja, trevligt folk, god mat och lite biljard :) Det var en bra dag.

Söndag och avslutning med mina äventyrare, vi åkte ring i skidbacke och grillade korv :) Sjukt kul att åka ring måste jag säga, snabbt gick det med!



På måndags morgon gav jag mig iväg till Stockholm - Luciabal väntade! Efter en hel dag med fixande så var det äntligen dags! Frackar och fina klänningar intog MF och balen var ett faktum! Är väldigt nöjd med min serveringsinsats och allt flöt på bra! Bal, fest, städ och lite vila med underbara Pruare! Därefter missade jag första tåget hem med några sekunder... Och fick sitta, astrött, på centralen i 1,5 timme och halvsova... Det känns väldigt skumt att åka hem när andra går till jobbet. Blir helt fel! Sen blev det fel på tåget, men tillslut kom jag hem! Men blomsterarrangemang från balen i handen ;)





Tisdagen bestod utav vila och mys :) Dessutom blev jag fast anställd då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela