Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Midsommar

Publicerad 2009-06-20 14:29:21 i Allmänt,

Igår så var det dags för det årliga midsommarfirandet!

Det gjordes traditionellt hemma hos mormor och morfar på lunch och sen tårta för att min moster fylde år.

Därefter packade jag bilen full med katrineholmsbor och for ut i Bieskogen till Johan :) Där dracks det lite dricka och lagades en ordentlig grillmiddag! Härligt, härligt! Det var en lugn tillställning som lite senrae på natten bjöd på ett nattdopp för de som vågade ;) (Jag ska ta mitt första dopp i en fjällbäck, om det inte blir bastu ikväll...)
Sen packade jag in allt folk i bilen igen och åkte hem! Det var skönt att sova i sin egna sägn!

Nu packas det för fullt till den kommande vandringen :D



Vid den härliga badplatsen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela