Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Annandagen

Publicerad 2009-12-28 21:14:30 i Allmänt,

Efter få timmars sömn så vaknade faktiskt alla som skulle sova hos Andersson hos Andersson! Vi snackade skit ett bra tag, kollade på grymt dålig film (enligt mig) och sen gick vi till Parken och åt mat.
Dagen roligaste kommentar var: "Vad säger han för något, jag orkar inte lyssna..." Haha! Ni är helt underbar mina vänner!

Därefter köpte vi en saltgurka och gick ut till snömonstret (min bil) för att ta omvägen via Vingåker hem.

En anna favoritkommentar från natten innan är helt klart: "Klia mig i håret!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela