Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Vilken dag!

Publicerad 2008-11-30 20:52:03 i Allmänt,

Idag, vilken dag det blev! Jag har hunnit gjort så mycket saker och det känns så bra :)

jag vaknade tidigt efter en orolig natts sömn, men jag la mig ju tidigt i går i alla fall! Gick upp och pluggade!
Åkte till skolan och pluggade lite till! Äntligen är alla lådor uppmätta och klara för inlämning!
Köpte årets första julklappar :)
Åkte och gycklade på andra skolan - Sista gången för den här terminen, tyvärr...
Åkte hem och julpyntade! Jag har nu satt upp min enda tomte så julpyntat och fint är det ;P
Sen har jag pluggat lite till!

Mycket pluggande blev det och tur är nog det för jag har tenta på fredag - Den hittills viktigaste tentan också!!! Och därför har jag pluggat minst till den.....

"Tid är liv och livet bor i våra hjärtan!"
Glöm inte bort att njuta av livet såhär i stressiga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela