Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Redovisning!

Publicerad 2008-11-28 13:55:33 i Allmänt,

Idag had evi redovisning av vårat grupparbete om Keratiter! Det hela gick mycket bra :) Jag känner mig väldigt nöjd med min redovisning! Inte för att de var speciellt svårt, eller för att jag brukar bli nervös innan men sen när jag ska öppna munnen så blir jag otroligt nervös och blandar ihop allt! men detta hände inte idag och allt gick jättebra :)

Det blev en kort dag iskolan eftersom vi bara skulle redovisa! Så nu är jag hema och har lagat lunch men ska snart börja plugga! Tenta om en vecka :S

Fast det är ju pubkväll på skolan ikväll som jag ska gå på :D Det ska bli kul! Kul att komma ut lite, även fast det är skolan jag ska till....

Nej, vidare mot pluggandet, min morotspizza som jag snart ska tillaga och pubkvällen!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela