Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

PRO-Pubkväll

Publicerad 2008-11-29 16:13:49 i Allmänt,

Det var mycket roligare än jag trodde att det skulle vara! :D
Vi spelade bingo, töntade oss och ja, vad gör man när man är pensionär egentligen? Bingo var i alla fall sjukt kul! Första runden var mest på skoj men till andra rundan så hårdnade det och alla var tävlingsinriktade och ville vinna ;P

Sen skulle jag Kristin och Linn till Univeristetet på något stohej och det slutade med att vi köade i 1,5 timmar och sen gick därofrån! Då hade vi nästan frysit ihjäl, blivit rökare (passiv rökning är såååå härligt) och träffat knäppisar i kön! men det var kul det med :)

Idag har jag jobbat! Det var lite tungt att gå upp idag... Men det var bara att masa sig iväg till jobbet och träffa alla trevliga kunder! Det var massor av kunder och full fart upptäckte jag när jag första hade förträngt min hunger för att sedan pusta ut vid 14 tiden och kom på att jag knaske borde äta lunch...

Nu ska jag nog ta tag i mig själv och mitt pluggande - på en lördagskväll!!! Alltid lika trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela