Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Tillbaka i Stockholm

Publicerad 2008-03-25 20:56:43 i Allmänt,

Ja då var jag tillbaka i storstaden igen efter 5 dagars ledighet hemhemma :)
Synd bara att nästan ingen hade tid att ses när jag var hemma bara... Så jag fick ägna mig åt att titta på bilder och längta tillbaka (Tyskland, Blå hajk, Studenten, Kjesäter)...
Jag tittade även på våran Tysklands DVD och det gjorde ju inte saken bättre... Men Charlotta jag hittade en söt bild på oss när vi äter snöboll ;) 

image115
Jag längtar tillbaka!!


Men nu är jag i stockholm igen, fick lön idag :) Och betalade räkningar :( och så hade jag inga pengar kvar igen... Trodde att denna månad skulle bli bättre men min ekonomi är visst en större kattastrof än jag trodde...




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela