Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Helgen

Publicerad 2008-06-29 14:48:35 i Allmänt,

Ja då var men hemma igen från Stockholm, och gissa vad mamma och pappa hade när jag kom hem!!!
Så sjuk söt!!!
Tuss

  


Men nu ska jag berätta lite om Stockholm.
Martina, Sofia och Charlotte kom upp till mig igår, vi åkte ut till Lidingö till lägenheten :) Efter en liten rundvisning som de klarade av mycket bra själva så var det dags att fixa till sig och ge sig iväg ut!

Vi hade bokat bord på Michelangelo,en mycket trevlig resturang i Gamla stan, där Saga jobbar (för att få träffa henne också) och så kom Kerstin dit! Det var ju nästan därför vi träffades, för att ha en liten återträff på en resturang :) Det hela var mycket trevligt och jag kan rekommendera den halvt inbakade pizzan ;)

Därefter gick vi vidare till en bar där Charlotte och Sofia fick sin efterlängtade Cosmopolitan :P

Sen åkte vi hem och konstaterade att det går att sova 4 personer i minsäng :) Dessutom så lyckades alla sova bra :D
Min säng är såååå bra :D

Men jag är väldigt nyfiken på Mattias ursäkt nu som han har sagt att jag ska få, när han har nyktrat till! Så nu väntar jag med spänning! Bättre sent än aldrig, eller? Jag hade nog föredargit den lite tidigare, varför dra ut på saker och ting när man vet att man har gjort något dumt?

Jag förstår mig inte på det motsatta könet! Jag försöker men det går inge vidare... Ska ta tag i det här nu!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-29 18:17:58

Men GUD vilken söt liten misse!!! Iiih! :D Haha, de stod inte ut. De gick och fikade eller ja närmare bestämt fem gånger fikade de. Och sen åt de glass :P

Postat av: Guffa

Publicerad 2008-06-30 09:46:12

AHHH! fan va sött! charlotta kommer att bo hos dig framöver ;P

vi måste ta oss en lite prat stund någon gång!

saknar dig! puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela