Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Härliga dagar

Publicerad 2008-07-31 23:18:30 i Allmänt,

Mitt liv dag för dag hela veckan:

Söndags:
Vaknade och hade panik! Det var varmt, sjukt varmt! Hopapde i ån och paniken la sig, jag var sval och kunde vila ett tag till! Åkte til Västerås, träffade Gustav och badade i sommarvärmen med Alice. Åkte sedan hem till daniel och kom på att hans pappa har gått EB! Jag undrar varför han inte har berättat det för mig förut ;P

Måndag: Åkte med Daniel in till jobbet, för att sedan gå till "den ganska så ofarliga" Gustav och gå på stan med honom! Till lunch så blev det picknick i Vasaparken med en massa godsaker :) Picknick är bara för mysigt, att jag inte har kommit på det tidigare! Därefter var vi på naturkompaniet och jag köpte en vattentät packpåse till min sovsäck! Sen träffade vi daniel och had emer picknick och var på naturkompaniet igen! Sen var det dags för bio - Batman :) Den var bra men lite lång i slutet... Defter gick jag och danile till hans jobb eftersom han jobbade natt och jag fick laka av mig lite! Jag var i himlen :D Och sen eldade Daniel och hans gycklargrupp (hans jobb som är så sjukt orättvist...) Sen var det dags att åa hem till daniel och lägga sig...

Tisadag: Gustav kom och hämtade mig hos daniel för att han skulle till linköping och jag som bor nästan på vägan dit passade på att åak med. och efter en liten omväg så var vi framme i katrineholm och fikade hos Therese! Det var kul att träffa henne igen eftersopm det var aldeles för längesen jag såg henne... Sen åkte jag hem och fixade ihop mina vänner fårn gymnasiet för att träffa dem innan de alla börjar plugga i Linköping... Vi var hos Charlotte och spelade kubb och drack te och de pratade om skolen och jag är glad att jag kom in med 2 dagars varsel och inte behövde lida av all ångest och oroligheter som de verkar ha! Vänner: Det löser sig, jag lovar!!!

Onsdag: Jobbade på dagen och åkte från jobbet hem till Gustav! Vi badade, snackade massa skit och tittade på film! Det var väldigt trevligt att träffa honom igen eftersom även han tänker åka till Linköping om ett aldeles för snart tag...

Torsdag: Jobbade och efter jobbet så gick jag och min familj på bio och såg Mamma Mia! Den var bra. Och nu sitter jag här och skriver och försöker planera ihop min morgondag... *phu*
Snart måste jg sova! Ska bara först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela