Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Fredag?

Publicerad 2008-01-24 21:37:42 i Allmänt,

Idag har jag haft fredag hela dagen och då är det väldigt jobbigt att inse att jag måste gå upp till skolan i morron...

Det har varit en bra dag, inte alltför långdragna föreläsninger och efter skolan bar det avr till optikmässan :D
Där fanns/finns massor av glasögon att spana in och massor av gratissaker att få samt en massa trevligt folka att prta med :) Vilket betyder att jag inte brydde mig alls om omtentan jag har på onsdag utan bara hade det bra! jag har för övrigt hittat ett par snygga glasögon som jag tänker slå till på ;) (tror jag, ska tänka tills på lödrag) Annars blir det nog två par om jag inte kan bestämma mig...

Vad har mer hänt i dag... Hm... Jo just det jag har bokat tågbiljetter till Lindköping så nu kommer jag snart ner och våldgästar hos er och äter upp eran mat :P Även om jag måste muta ena Gustav med choklad för att ta mig in i hans bosta! Men jag hittade ett sätt till sist, går det inte med charm får man ta till choklad ;)

Och nu ska jag avsluta med dagens bästa citat från Carro:
"Att blotta sig med måtta, det har väll ingen dött av?"

Mina vänner, ni är så himla härliga ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela