Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Trädgårdsarbete

Publicerad 2020-06-10 22:28:46 i Allmänt,

Det är vad jag gör på all min lediga tid, det tar sin tid men det blir fint 😊 Nu återstår att plantera resterande tomater i växthuset, göra klart odlingslådorna, rensa rabatter och färdigställa den gamla rabatten. Vad har jag gjort då? Klippt väldigt mycket gräs, ett potatisland, planterat en tredjedel av tomaterna, gurka och melon och grävt samt planterat två rabatter! Målet är att återskapa mormors trädgård men med de blommor jag gillar 😍 Som belöning kunde jag plocka en stor bukett akelejor till min födelsedag 😊
Våra födelsedagar firades lite lätt med min familj och enklare fika.
Idag har vi varit på 1 års kontroll hos läkaren. Det gick bra förutom att hon väger lite lite, men det visste vi redan. Så nu blir det till att försöka få i henne ännu mer mat! Sen fick hon vaccin, så det blev en jobbig kväll med en väldigt kinkig bebis/snart 1åring...







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela