Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Det som varit...

Publicerad 2019-09-11 17:10:57 i Allmänt,

Tiden vara springer iväg och vi har haft några kaosartade dagar med mycket skrik och konstant matade... Var hos barnmorskan och Lisette hade gått ner i vikt, fick försöka mata på henne lite extra och sen hade hon gått upp lite i vikt men inte tillräckligt. Så nu blir det amning + ersättning och det är nog så att amningen inte räcker fullt ut för våran hungriga tjej... Hon brås på sin far och är hungrig jämt 🙈 Men nu när hon får ersättning efter amning så har vi fått en mycket gladare bebis istället för en med raseriutbrott! Stackarn, hon var hungrig och vi förstod inte... Man lär sig hela tiden och hon har börjat med lite nya ljud nu och även drägglande 😊 Igår blev hon 11 veckor! Hon börjar bli en stor tjej nu! Våran dotter älskar sin bärsele och sover som bäst i den på dagen! Men idag lyckades jag få henne att sova 40 min i vagnen innan Boomer hoppade upp och väckte henne... 

Igår var jag på mammaträning och det visade sig att jag har en delning i magmuskelaturen så jag kommer få träna extra med bål styrkan. Ska bli skönt att komma igång och göra det på rätt sätt!

Nedan följer lite bilder på vad vi har gjort. 
Mys hos gammelmormor ❤️



Morotskladdkaka och baklava 😍


Kräftfiske 🦞Vi fick exakt 100 stycken!


Jag och Lisette hittade svampen och Thomas plockade den, teamwork på hög nivå 😊


Flens thriathlon!


Kräftskiva med familjen 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela