Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Måla, måla, måla

Publicerad 2019-10-17 09:57:21 i Allmänt,

Nu är vi igång med fasad byte på huset. Det regnar nämligen in och när vi ändå byter tak så kan vi lika gärna byta fasad... Dock så ingick inte målning i priset så nu målar vi som galningar på all ledig tid och sena kvällar. Tur att älgjakten kom emellan så vi hinner måla ikapp lite. 😉 Våran snickare är sjukt effektiv... Han jobbar på i ett rasande tempo så vi knappt hinner måla upp det material han vill ha för dagen. Jag är också väldigt tacksam för att vi kan stå i ladugården och måla.

Vad har hänt mer - Jo, den 15 blev våran dotter 16 veckor gammal och exakt ett år tidigare fick vi reda på att det var någon i min mage ❤️

Annars rullar det på, är mycket med huset... Hade besök av Charlotta också och vi gick en sväng i skogen och hittade lite svamp. Jag har hjälpt till lite på jobbet. Idag kollade jag synen på Emma och Thomas, båda två har jag beställt nya glasögon till 😊 Så ganska mycket nu men mestadels så myser vi med Lisette 😊 










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela