Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Jobbdag

Publicerad 2019-10-03 12:12:09 i Allmänt,

Ja, ni läste rätt jobb, för igår var jag på jobbet och hjälpte till. Vi är ju ganska kort om folk nu med två heltidsoptiker på mammaledighet... Så igår var jag och Lisette på jobbet typ hela dagen varav 2,5 timmar belv jobb när Lisette sov i bärselen på min mage 😊 Det gick väldigt bra och det var kul att kunna göra lite nytta! 12 par glasögon hann jag beställa och känner mig väldigt nöjd med min insats! Vi hann även äta lunch med Mormor och inhandla blossas årsglögg 😊 Väldigt lyxigt att ha ett jobb som har en lägenhet ovanpå så att man i lugn och ro kan äta och mata bebis! På kvällen var det utbildning med Hoya Per och sen middag på restaurang 😊 En mycket trevlig kväll med en bebis som skötta sig exemplariskt nästan hela tiden! (Hon blev lite övertrött och storgrät när det blev lite mycket... Sen slocknade hon i vagnen)

Provar det nya sortimentet 🤓



Här i min trygga vagn sover jag gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela