Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Vecka 40

Publicerad 2019-06-12 08:09:46 i Allmänt,

Välkommen vecka 40, tänk att snart har hela graviditeten gått 😱 Nu kan bebisen komma vilken dag som helst och der känns både bra och lite skrämmande! Jag är glad att den har stannat så länge inne i magen så att vi har hunnit fixa mycket i huset och packat upp fler flyttlådor! Nu önskar jag hinna packa upp lite till, göra flädersaft och fixa lite mer i trädgården innan den får titta ut 😉 Vi får se hur långt jag hinner 😉 Men några dagar till får den gärna stanna i magen! Och magen växer så det knakar - helt otroligt! Känns nästan som jag tagit en stor badboll och stoppat under tröjan 🙈 Och nu börjar jag känna av att vara höggravid på riktigt - typ allt är jobbigt och det går så sakta...


3 dagar kvar nu!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela