Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Sköna dagar

Publicerad 2019-07-11 13:27:34 i Allmänt,

Här flyter dagarna på i snabb takt, ffa eftermiddagarna, tiden går så snabbt! Speciellt när jag ammar, poff så är en timme borta! Idag är Thomas på jobbet så jag och Lisette får klara oss själva så vi började med sovmorgon till typ 12 😊 Fast då var jag ju uppe och ammade vid 7 tiden och sen somnade hon gott om igen!
Senaste dagarna har vi haft mer besök. Eriksson och Linn kom förbi lite spontant och familjen Hägg var här igår ❤️ Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjort de senaste dagarna 🙈 Det är som att hjärnan kan tänka framåt men inte komma ihåg vad vi åt till middag igår 🙈 Antar att det är det som kallas amnings hjärna 😂 Aja, vi har det bra iallafall och det är det viktigaste 😊 
Mina röda älsklingar ❤️


Skörd från odlingslådan 😍 Största zucchinin hittills!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela