Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Helgens bestyr

Publicerad 2019-02-11 08:37:45 i Allmänt,

I helgen blev det Stockholms helg, med undantag för att jag jobbade i lördags... Full fart på jobbet som vanligt därefter är semelfika innan vi åkte ut till Solvik för spelkväll och sittning. Solvik har en speciell plats i mitt hjärta ❤️ Och nu har Thomas fått uppleva en riktig sittning! Vi hade väldigt kul och hann även med en omgång settlers 😊 Jag vann, det kan ha varit min bästa omgång någonsin!
Söndagen blev en liten sovmorgon innan katten tröttnade på att sova. Tanken var att ha en lugn dag och vila mycket men tiden räcker inte rigtigt till... Packade ner större delen av vitrinskåpet och städskåpet där alla ljusstakar har bott. 9 st ljusstakar fick åka till Stockholms stadsmissionen tillsammans med saker från vitrinskåpet som vi aldrig har använt. Känns skönt att ha börjat få lägenheten i lådor. Kommer behöva packa mycket innan vi kan flytta och ha visning av lägenheten...
Vi hann även gå en promenad i solen 😊 Lunch och sen dammsugning! Därefter vardet raka spåret till Väsby för att träffa Fritz och Daniella och Lucas 😊 Men innan det ett stop på gamla jobbet och besök på hm - där har de gravid kläder! Jag skyller på hormonerna för jag gick loss och köpta kläder för 1500 kr 😂 Kan även ha blivit påverkad av att jag hade en favorit tröja på mig som igår var för trång men för en vecka sen fortfarande fungerade... Så nu får jag lägga den på hyllan ett tag framöver... Och nu har jag jeans jag kan ha på mig 😊 Det känns bra! Plus att det inte finns så mycket gravid vänligt i Nyköping...
Efter en trevlig middag i Väsby så åkte vi och veckohandlade, därefter blev det en lugn stund i soffan för jag var helt slut... 
Flyttlådor är bra till många saker!

Gravidmage v 23 i nya byxor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela