Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

2

Publicerad 2019-08-27 17:00:39 i Allmänt,

I helgen blev Lisette hela två månader gammal ❤️ Och igår firade vi våran 2 åriga bröllopsdag dvs pappersbröllop ❤️ Jag hade köpt blommor till Thomas och han hade köpt till mig 😉 Dock så förtogs dagen av att Boomer var borta, han hade inte setts till sen förmiddagen dagen innan så nästan hela dagen gick ut på att leta efter honom... Men Igår kväll vid 23 tiden så kom han tillbaka ❤️ Hungrig och lite skärrad men idag är han som vanligt igen men kanske lite mer kelig. Han skrämde oss rejält iallfall...
I helgen var vi i Sthlm, fredag och lördag på Optikmässa. Jag hade Lisette mestadels i bärselen och det gick över förväntan. Hon älskar den 😊 Lördag blev även en sväng till MOS innan vi åkte på kräftskiva hos Ekegrens 😊 Trevligt som vanligt med kräfthattar på och sen spel långt in på småtimmarna. Lisette skötte sig fint då med och sov mestadels i selen på mitt bröst. Nu längtar jag lite till kallare tider då det blir sjukt varmt att gå runt med en bebis mot bröstet och magen hela tiden 🙈 Men vad gör man inte för att få en glad bebis! Jag tror även att våran bebis är trött efter helgen, hela 8 timmar sov hon inatt 😊 Känns väldigt lyxigt att ha en bebis som sover bra om natten! ❤️ Idag har vi tagit det betydligt lugnare än den senaste tiden. Igår var vi en sväng till Nyköping också... Resterande vecka tänker jag som längst åka till Flen 😉 Nu är jag trött på åkande och vill försöka komma in i någon rutin.

Bröllopsdagsmiddag ❤️ Det blev bubbel iallafall 😉


Våran skogskatt ❤️ Jag undrar var du var när du var borta...




Fredagsdrink i Skybaren på Victoria Tower




Picknick på hotellrummet 😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela