Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Mitt jobb

Publicerad 2019-04-12 08:38:25 i Allmänt,

Jag älskar mitt jobb, kanske inte alla dagar men jag skulle säga att alla dagar är det kul att gå till jobbet! Även om vissa dagar är jobbigare än andra och ibland får man extremt jobbiga kunder... Men allt är en utmaning och jag gillar när jag får tänka utanför boxen. Det är också kul med jobbet i Nyköping för vi har väldigt många "special" kunder med konstiga synfel. Har på senaste månaderna satt rekord i synfel som jag har hjälpt +17,5 på linser och sen - 16,0 i glasögon! Där snackar vi om synfel! Jag har haft min första kund som fick en ångest attack under själva synundersökningen och jag har många små söta tanter. Allt har gått bra!
Men man blir lite extra glad när kunder kommer in och visar uppskattning i form av choklad ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela