Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Kurs

Publicerad 2018-09-28 08:34:54 i Allmänt,

Jag var i tisdags och onsdags på en kurs med Stjärnurmakarna om att öka lönsamheten i en butik. Väldigt intressant och lärorikt för mig som snart ska ta över två butiker! Dessutom så verkar de vara ett väldigt härligt gäng! 😊
Detta var den bästa kursen på länge som jag har varit på! Och den var dessutom i Sthlm så jag hade kort resväg! Tisdagen blev en heldag, jag började med gymmet (istället för sovmorgon) och vi avslutade med en drink efter middagen på scandic vid centralen!
Onsdagen blev en kortare dag och jag hann med en liten kort tur på stan innan jag åkte hem!
Nu väntar jobb och att få ner all kunskap och få med de andra i butikerna!

Inte visste jag att jag hade två kängurus hemma 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela