Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Höst

Publicerad 2016-10-30 17:49:27 i Allmänt,

I helgen har den härliga hösten kommit tillbaka! Solen har lyst och det har varit fint väder! Jag var ledig i fredags och gjorde det vanliga - Städade och tränade! På kvällen gick jag på Sångbokssittning på MF alltid lika kul att vara där och fantastiskt att sångboken äntligen är klar! Mycket sång och skratt blev det! Gjorde ett klokt val och åkte hem kl 23,55 istället för att gå vidare ut!
Lördag blev det jobb! Vi hade en bra dag och på kvällen tog jag bilen till Helena för att fira hennes lägenhet och födelsedag. Väldigt fin lägenhet och kul att träffa alla som var där! Åkte hem vid tolv och det var väldigt skönt att ta bilen, tack Maria för sällskapet!
Idag ställde vi om klockan så fick sova en timme extra vilket var väldigt bra för när jag vaknade utvilad en timme innan klockan ringde så var det bara att gå upp och träna! Skön promenad i solskenet och sen frukost med Thomas innan jobbet! Idag var det väldigt lugnt men vi hann med mycket i butiken - skönt! Jag tog mig även ut och fotade lite glasögon för kommande inlägg, blev riktigt nöjd även om folk undrade vad jag höll på med... Nu påväg hem, levande ljus och tv soffan väntar efter middagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela