Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Byggkaos

Publicerad 2015-10-31 09:16:55 i

Nu börjar det. Thomas rev tapet och tog bort luckor igår. Idag försvinner troligtvis väggen med Emma, Philips och min pappas hjälp medan jag är på jobbet... Hade hellre varit hemma och rivit lite kök men måste jag jobba så måste jag. Är otroligt tacksam för mina vänner och familj iallafall :) 
Igår åt jag spökkaka på fredagsfikat, hade en bra dag på jobbet med en kund som tycker att jag har bra ölsmak ;) Han stod bakom mig på systemet när jag valde lite byggöl till Thomas :)
Trevlig helg på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela