Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Med ett leende

Publicerad 2015-05-28 19:31:36 i

Vilken dag på jobbet!! Den började lite småsegt men sen drog den igång på allvar. Jag har idag gjort det jag tycker är allra roligast nämligen pysslat lite och övertygat en kund om att alla optiker inte är värdelösa idioter - och lyckats! Hen var väldigt skeptisk länge men efter en lång undersökning och mycket prat ser nu hen mycket bättre än vad denna gjort på två år! Fortsättning följer men vi fick en bra start!! 
Jag fick även påhälsning av min gamla lärare Fredrik som kom förbi med lite information om hans ögonklinik som jag gladeligen remitterar mina patienter till! Och sen lite fler trevliga kunder på det, så sitter med ett leende på läpparna påväg hem! Ser fram emot morgondagen då ska vi ha bågvisning 😎👓

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela