Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Hängig...

Publicerad 2014-03-28 08:45:28 i Allmänt,

Dethär med våren är ju trevligt! Solen skiner, det är varmt och jag är lite förkyld. Dock inte så mycket så jag kan stanna hemma från jobbet. Jag är bara lite snuvig och har lite halsont, annars fungerar jag som jag ska! Men även om det såg varmt ut ute idag så åkte vinterjackan på, mig ska inte våren lura! Nu är jag påväg till jobbet, har glömt alla mina smycken hemma och känner mig naken och snuvig... Igår var det kaos och jag hoppas det har lugnat sig tills idag då vi bara är två!!

Solglasögon och vinterjacka!


Nagellack fick det bli iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela