Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Dagar som denna...

Publicerad 2013-02-28 22:53:15 i Allmänt,

Vill jag åka raka vägfen hem efter jobbet och dra täcket över huvudet! Vart tog dagen vägen? Förmiddagen var helt galen på jobbet och eftermiddagen sprang iväg, strax efter kl 18 satte jag mig ner och kände mig helt mosad i huvudet... 
Fast det var nog tur att Charlotte kom upp hit så att jag kund käka middag med henne, Emma och Sofia :D Det var riktigt kul att träffa er igen mina vänner! Och nu är tröttheten som bortblåst! Sitter hemma och försöker planera mitt liv lite... Det är ju så mycket jag vill göra! Och tiden bara rusar iväg... 
 
Imorgon ska jag försöka få lite ledigt iallafall och sen får tiden gäran springa iväg för jag ska till solen på ett eller annat sätt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela