Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Städtisdag

Publicerad 2010-11-30 23:06:59 i Allmänt,

Idag var det relativt rörigt på jobbet. En sån dag när man inte hinner någonting men det egentligen finns tid att göra mycket på. Hade världens mest otrevliga kund idag, jag övervägde verkligen att be henne dra åt...!!! Sällan jag blir sur på kunder men hon tog priset. Fy tusan så otrevlg hon var!
Min sista kund var iallafall trevlig, vi tittade förvånat på varandra innan han han säga: "Känner du igen mig?" Det var min konfakompis som jag inte träffat på ca 4 år. Har väntat på att springa in i honom eftersom han bor i Eskilstuna, men det var lite oväntata att göra det på jobbet... 

Efter jobbet har jag sätdat, diskat (äntligen) och plockat undan i lägenheten! Imorgon innan jobbet väntar tvätt och storhandling... Har även haft ett långt och trevligt samtal med Anna :) 

  
Längtar tillbaka, lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela