Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

SKIT TENTA!!!!

Publicerad 2010-04-28 21:28:03 i Allmänt,

Jag är sur, trött, ledsen, arg och men mest uppgiven! Den var assvår!!! Inte en chans att jag klarar den! Jag tror att de flesta i klassen kände att den var assvår och man såg de tomma blickarna när tentan skrevs... Men, jag väntar på mitt U så jag kan ta nya tag och komma igen! Nu är det lugnt en stund iallafall!

Idag skulle jag köpa The Arks nya cd innan jag åkte till skolan men upptäckte då att jag inte hade leg eller kontokort med mig! Det var ju smart, för det går ju jättebra att skriva tenta utan leg!!! Tur att min lärare kunde intyga att jag är jag! 

Pisstentan skrevs och sen gick vi och drack öl! Öl på fastande mage är ingen bra ide, den tar lite mer än väntat! 
När jag kom hem hade min underbara sambo köpt blommor till mig :) Du är så snäll! 
Sen hade jag fått paket av Gustav :) Med te, mitt favorit te :) *Lycka*
Tack mina underbara vänner in gjorde min dag mycket bättre!!  

Nu är Lidingö omaffat :) Färg inköpt till min overall så nu ska polyestern få veta att den lever!! (Lidingö runt och 3 matbutiker senare så hittade jag färgen...)
Och The Arks nya cd inköpt :)
Jag har även talat en stund med dig idag :) Det var också lite tröst efter tentan!

Kvällen kommer att spenderas med en god kopp te och Pirates of the Caribbean :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela