Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

What can I say

Publicerad 2009-09-30 17:40:20 i Allmänt,

Idag var det en bra dag, om man bortser från den mer eller mindre konstanta huvudvärken... Fast det var en lång dag i skolan och nu borde jag ta tag i läsningen till examensarbetet om tidsplanen ska hållas!

Igår var en spännande dag ;) Jag var och fikade i fyra timmar och jag har fått VG på statestik och vetenskaps kursen :D Och så provade jag diverse linser med mindre bra resultat, men det tar sig! Snart så är jag ne bra optiker!

En bit av en favoritlåt:

What can I say, What can I do
This is who I am and I am hurting you
What can I say, what can I do
No matter how strong my feelings are
I always end up hurting you


Dead by April - What can I say
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela