Matilda

Leg Optiker med kontaktlinsbehörighet, Scout, Samboliv, Pyssel, Lycka, Vänner, Kärlek, Landet, Livet, Resor, Foto, Äventyr, Glädje. "Det blir aldrig fel, bara annorlunda"

Vetenskap och statistik, suck

Publicerad 2009-08-31 21:41:26 i Allmänt,

Idag så började jag skolan, tänk 2 terminer kvar och sen är jag fördigutbildad :) Synd bara att den kursen vi läser nu inte är min kurs, jag somnade på föreläsningen - Första skoldagen och jag somnar!!! Hur ska detta sluta...

Jag har köpt en värktygslåda idag och jobbar för att få upp lite mer saker på väggarna här hemma! Nu ska det bli riktigt snyggt!

Och så har jag kommit med flera kloka insikter de senaste dagarna och följdfråga på det hela är: Varför blir det alltid såhär? Men det är som det är och nu jobbar jag mot nya mål ;)



"Science is always wrong. It never solves a problem without creating ten more"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela